пятница, 28 октября 2011 г.

Ես կգնամ . «Я уйду»

Ես կգնամ, հեռու-հեռու,
Երբ զգամ,որ կողքիս չես դու,
ՈԻ կսարքեմ ինձ մենաստան ,
ԵՎ շուրթերիս կլինես դու,
Ես ինձ քեզ եմ նվիրեմ ,
Կուզես խաղա,կուզես ջարդիր,
Միայն խնդրանքս է միակ ,
Որ սիրտս դու չտրորես ,
Թե չես ուզում ինձ հավատալ,
ՈԻ չես լսում ,սրտիս կանչը,
Սիրուն գերված,մի անփորձ գայլ,
Մարտնչում եմ,կռիվ տալիս,
Դառնում եմ ես ինձ ախոյան ,
Կշտամբանքներն բազմապիսի,
Որոնց լռությամբ ես հեգնեցի ,
Վերջին խնդրանքս դու մի մերժի ,
Ծածկիր խնամքով հոգիս սառած,
Որ չկանչի ուր ես ԱՍՏՎԱԾ ,


Я уйду далеко-далеко...
Когда почувствую, что ты не рядом.
Я выстрою себе монастырь
И буду жить с твоим именем на устах.
Я подарю себя тебе:
Хочешь играй, хочешь ломай.
Лишь одного я попрошу:
Ты сердце мне не растопчи.
Если не веришь мне сейчас,
Не слышишь, как тебя зову,
Я, как неопытный волчок,
Попавший в плен, с собой борюсь,
И сам себе соперник я...
Твои упреки молча отклонив,
Я только тихо попрошу тебя
Заботливой рукой укрыть
Замерзшую мне душу, чтобы
Не крикнула она навзрыд:
"Ну где ж ты, Боже, где ты, Боже?!"

http://www.stihi.ru/2011/10/27/1363


http://www.playcast.ru/view/1675126/cbf6e8f652262a1fb6cf6baaf69cef4efbba9c44pl


Комментариев нет:

Отправить комментарий